دانلود نرم افزار مدیریت اسکنر
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود نرم افزار مدیریت اسکنر

دانلود ORPALIS PaperScan Scanner Software 3.0.6 + Portable - نرم افزار مدیریت اسکنر

 

دانلودها95    https://telegram.me/downloadha95

 

دانلود ORPALIS PaperScan Scanner Software

| نرم افزار مدیریت اسکنر |

 

ORPALIS PaperScan Scanner Software 3.0.6 نام جدیدترین ورژن نرم افزاری است که شما را قادر می سازد که بتوانید انواع اسکنرهای خود را تنها با یک نرم افزار مدیریت کنید. امروزه برندهای مختلفی از دستگاه های اسکنر از سوی کمپانی های گوناگون به بازار عرضه می شوند ، اگر قصد داشته باشید اپلیکیشن های مختلف عرضه شده از سوی هریک از آنان را برای مدیریت اسکنرهای خود نصب کنید ، تصور کنید چه مقدار حجم عظیمی از داده ها از هارد دیسک خود را اشغال می کنید !

اگر شما هم با دستگاه های اسکنر گوناگونی سروکار دارید و دوست دارید با یک نرم افزار بتوانید تمامی آنان را مدیریت کنید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار جدید کمپانی ORPALIS با نام PaperScan Scanner است.این نرم افزار با پشتیبانی از تمامی اسکنرهای بازار ، قادر است رنگ ها را به طور دقیق تشخیص دهد ، فایل های شما را از قبیل PDF و عکس به اسکن ها اضافه کند و در نهایت اسکن ها را در فرمت های مختلفی برایتان ذخیره سازی نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PaperScan Scanner Software را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 
مشخصات

    فرمت : EXE
    حجم : 21.7 مگابایت
    منبع : یاس دانلود
    رمز : www.yasdl.com

 

 



برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: